CUCA YA TIENE UNA FAMILIA DEFINITIVA ¡ESTAMOS DE CELEBRACIÓN!

22/04/12: No tenemos palabras de gratitud suficientes para todos los que habéis puesto vuestro granito de arena en el caso Cuca (Yada)!!!! Y se nos llena el corazón de alegría dando esta noticia POR FIN CUCA HA ENCONTRADO A SU FAMILIA DEFINITIVA.

Teníamos un cierto presentimiento de que con la última familia de acogida de Cuca, Montse y Joaquín, la suerte de la peque iba a cambiar y así ha sido!!!! Han bastado 2 meses para que Cuca encuentre a la que es su familia definitiva.

Anna e Isaac contactaron hace poco con nosotros, a través de un anuncio de difusión interesandose por Cuca. Tanto el cuestionario de preadopción como la visita de preseguimiento fue de maravilla y realmente nos sorprendió muy gratamente conocer a esta maravillosa pareja. Agradecemos el esfuerzo de Isaac por estar presente en el preseguimiento, a pesar de no haber estado trabajando toda la noche, para poder conocer personalmente a Cuca.

Montse y Joaquín han estado, en todo momento, participando muy activamente en la difusión y preseguimientos de Cuca, cosa que agradecemos muchísimo de las casas de acogida, ya que, ellos mejor que nadie, pueden explicar cómo es el peque en cuestión. Como era sabido, las palabras sobre Cuca eran todas positivas ya que, como siempre hemos dicho, Cuca es una perrita maravillosa, cariñosa, protectora, juguetona… preciosa por dentro y por fuera. Un animalico que te enamora a los dos días de estar con ella.  Y así se lo han hecho saber a Anna y a Isaac.

Y aunque estamos seguros de que Cuca echará mucho de menos a su hermanita de acogida Hanna, en su nuevo hogar también tendrá compis perrunos, Nano y Lluna, con los que desde el principio se ha llevado muy muy bien. Con Lluna, una cachorrina de menos de un año, cruce de sharpei, ya está jugando todo el día.

Agradecer, una vez más, a tod@s los que de una u otra forma, han colaborado a que esto se haya hecho realidad. 

Os dejamos unas fotos del día del preseguimiento, para que veais lo feliz que estaba Cuca!

Enero 2012:

Nos negamos ROTUNDAMENTE a creer que nuestra Cuca se haya vuelto invisible. Necesita un hogar definitivo YA, por que lleva, practicamente, toda su vida con nosotros,  por que es una perra excepcional, por que es un amor, por que a pesar de su tamaño, sigue siendo un cachorrito mimoso…. o simplemente… por que ella se lo merece.  Ayúdanos a buscar un hogar para Cuca.

VIDEO DIFUSIÓN CUCA


Nuestra grandota sigue esperando su momento. Hace ya más de 1 año que está con nosotros y todavía esta perraza no ha encontrado su hogar definitivo.

Es una muy buena perra, cariñosa y juguetona… es como un cachorrón gigante.

Aquí tienes un vídeo donde puedes ver lo guapa que es nuestro osito de peluche: Conoce a Yada!

Tiene ahora 1 añito y medio. Es todo amor… ¿quieres saber más de ella? escribenos a elsnostrespetits@gmail.com

¿Habéis visto alguna vez un animal tan hambriento que se coma sus propios excrementos? ¿Tan sediento que se beba su propio orin?

En estas circunstancias, lo prioritario es vivir, por encima de todo.
No podemos imaginarnos cómo este cachorro ha podido sobrevivir en semejante estado, cómo ha podido pasar tanta hambre y sed, y sobre todo, como no guarda ningún tipo de rencor al ser humano.

Yada, ahora tiene sólo 8 meses, pero esta forma de vida es la única que conoció hasta los 4 meses cuando unas compañeras de Córdoba los encontraron, en ese momento no pudieron evitar derramar alguna lágrima, te sientes tan impotente al ver esa situación… Imaginaos como devoraba el poco pienso que pudieron ofrecerle.

Imaginaos su estado, siempre encerrada en un camión, lo que le ha hecho no estar bien desarrollada por la poca movilidad que tenía en tan poco espacio. Imaginaos el hedor que desprendía su cuerpo…Ahora está con nosotros. Vive con una familia de acogida que nos explican que está genial y que es una peque muy muy buena.  Así que ahora solo estamos esperando con ansias a que te pongas en contacto con nosotros y preguntes por ella y le des una nueva oportunidad de vivir feliz.

Te esperamos!Te daremos información sin compromiso ponte en contacto con nosotr@s a travésdel formulario de contacto

VIDEO CUCO Y CUCA




La casa de acogida que está cuidando y mimando a Cuca a parte de decirnos cosas buenas sobre nuestra niña, nos ha enviado nuevas fotos!!!

This Post Has 39 Comments

  1. Marcela Williams

    Hola e mirado la fotografia y su historia ,pero solo puedo adoptar a 1 quisiera saber mas informacion acerca de donde estan los perros ,Muchas gracias son preciosos!

  2. admin

    Hola Marcela,

    Muchas gracias por colaborar ayudando a un peque sin hogar.
    Cuco y Cuca están en Córdoba, pero estarán con nosotros el jueves.
    Si te parece, comentamos todo por e-mail. En breve contactamos contigo.

    Saludos,

    Els Nostres Petits

  3. JOSE Lorente

    Me interesan cuco y cuca, como me pongo en contacto.
    Gracias

  4. admin

    Hola Jose,

    Muchas gracias por contactar con nosotros.
    Te hemos enviado la información de al adopción por correo electrónico.

    Estamos en contacto.

    Els Nostres Petits

  5. ricard

    hola a tots
    estem buscant un gos fa dies ja que a la familia ens fa
    il-lusió i per majoria absoluta varem decidir ser un mes y em vist a cuca
    m´agradaria saber de quin tamany seran mes o menys
    encara que tinc un bon pati peró magradaria que fos la meva filla d´onze anys qui portes el gos i no el gos qui portes la meva filla ( encara que educant aprenen )
    salutacions a tots
    realment m´agraden peró nomes en puc tenir un

  6. ricard

    per cert que no ho e dit
    a casa som 5 la petita de 11 anys , la mitjana de 13, la gran de 15, la dona y jo
    com podeu encertar es una casa de boixos y un moviment continu
    de nou salutacions

  7. admin

    Hola familia!

    Moltes mercès per voler donar una oportunitat a un peque sense llar.
    Ens posem en contacte per e-mail i comentem el tema Cuca.

    Una abraçada.

  8. kris

    Hola, només volia felicitar a les responsables d’haver savat aquestes preciositats. La foto del camió m’ha posat la pell de gallina, de veres que sí. I demanar, SIUSPLAU, als futurs adoptants del CUCO I LA CUCA, que sisplau, els donin una vida digna, que l’estimin cada dia com el primer dia, sobretot quan deixen de ser unes “cucades”, i passin a ser uns grans gossos, però igual de carinyosos que ho deuen ser ara.
    Que siguin conscients de què significa adoptar un gos, que caldrà educar-lo per poder gaudir d’un gos excel.lent. Que sàpiguen que no existeix el gos dolent, si no l’amo irresponsable. Un gos no neix ensenyat, però si el mestre es bo, aprèn ràpid.
    I sobretot.. futurs adoptants, en quan pogueu, esterilitzeu/castreu aquests gossos, ja quie la última cosa que ens fa flata a tots ( gossos i humans), són més cadellades descontrolades, i no desitjades.. que només porten a futurs abandonaments i a engruixir el número de gossos que avui ocupen els nostres refugis.. això entre d’altres destinacions que poden tenir els cadells, i aquesta seria de les millors.
    Sisplau, per adooptar un gos cal: SENY, FORMACIÓ I INFORMACIÓ.
    Moltes gràcies.. i molta sort a aquests cadells i a tots els gossos del vostre centre.

    kris.

  9. admin

    Hola Kris,

    Moltíssimes mercès pel teu comentari.
    Entre tots, lluitant fort, podrem aconseguir que totes les adopcions que es fassin siguin responsables. D’això trata la nostra tasca. No només donar en adopció un gosset i prou. De veritat, es un missatge perfecte de conscienciació. Una abraçada molt forta!

  10. kris

    Tant de bo, la resta de gossos ( sobretot adults) rebéssin tants missatges interessats en adoptar-los.. Els gossos adults tenen una avantatge que els cadells no tenen… i és que són més conscients del lloc d’on surten, del canvi a les seves vides.. Són de més fàcil adaptació, i molts es limiten a passar la vida veient com alguns entrenm i surten al cap de poc.
    Que la sort arribi aviat als adults del centre, teniu gossos que se’ls veu BONS BONS de veritat, i qui els adopti, farà una gran sort.
    Una abraçada, i gràcies per deixar-me publicar el comentari anterior.

    kris.

  11. admin

    Ho sabem… de totes formes els nostres gossets tenen una gran sort ja que tots estàn en cases d’acollida maravelloses. No tenim refugi, si no que treballem amb aquests “angels de la guarda” que son les families d’acollida. Gràcies a elles aquests gossets tindràn la vida digna que es mereixen i mentrestant gaudeixen del carinyo, l’educació i atenció que necessiten.
    I mil gràcies a tú pels comentaris.

    Una abraçada

  12. Paula i Gerard

    Hola!
    El Cuco i la Cuca son una preciositat!!
    Encara no tenen familia??
    Us agrairia que ens enviesiu informació d’ells i altres gossos en adopció.

    Moltes gracies!
    Admiro la vostre feina!

  13. admin

    Hola Paula i Gerard,

    Moltes mercès per preguntar pels gossets que necessiten ajuda. En breu us enviarem informació més detallada pel mail.

    Una abraçada

  14. eva

    Bona tarda,

    Estem interesats en el mascle, per desgràcia no podem adoptar els dos cadellets però si un.
    Plis m’envieu fotos i la informació de com ho hem de fer i si encara no estan adoptats?? gràcies! una abraçada molt forta! Eva

  15. admin

    Hola!

    Moltes mercès per contactar amb nosaltres i sobretot per voler ajudar a un dels dos peques.
    Si us sembla bé, us enviem la informació per e-mail i estem en contacte.

    Una abraçada

  16. admin

    Hola Paula i Gerard, em intentat contactar amb vosaltres via mail, i ens són retornats. Si ens puguessiu enviar un mail a: elsnostrespetits@gmail.com us podriem explicar tot el que calgui.
    Moltes gràcies!!

  17. Patricia

    Hola, estic interessada en el mascle.M’he mudat a una casa bastant gran i viuran molt be. Visc a cerdanyola del vallès. si podeu dirme algo el mes aviat possible us ho agrairia moltíssim.
    Gràcies!

  18. admin

    Hola Patricia! Muchas gracias por interesarte por Cuco (que ahora se lla Cash). Ahora mismo está en una casa de acogida en tu misma localidad.
    Te hemos escrito un mail personal para informarte de todo.

    Un saludo y gracias de nuevo! 🙂

  19. noemí

    M’agradaria quedar-me amb en Cuco.
    Tinc una gosseta que es diu Lluna i és la meva vida. Crec que no li importaria que la compartissim amb un altre membre.
    M’encanten els gossos i al igual que amb el cas de la Lluna, m’agraden més si estan necessitats.
    Els gossos són molt agraits.
    Sóc de Girona. Si us plau poseu-vos amb contacte amb mi. Un petó.

  20. admin

    Hola Noemí,

    Abans de res, agraïr-te la teva intenció d’ajudar a un peque sense llar.
    Si et sembla bé, et comentem més detingudament per e-mail.

    Moltes mercès.

    Els Nostres Petits

  21. gemma

    Hola!
    La cuca continua en adopció? On és, quina edat té actualment?
    Moltes gràcies!

  22. admin

    Si Gemma. La Cuca, el proper dia 24 farà 6 mesos. A que és un encant? Ara està amb una nova familia d’acollida ja que l’anterior ja va finalitzar el periode que podia quidar d’ella. Està genial i ens comenten que estàn enamorats d’ella…
    Gràcies per interessar-te per la Cuca.
    Si et sembla bé, continuem parlant sobre ella per e-mail.

    Moltes mercès.

  23. David Baena

    Hola,

    De quina mida es fara la CUCA ya nosaltres volem una famella, fa 2 anys que es va morir la KIRA la nostra Gossa, va viura 16 anys y crec que ja es hora de ficar un altre gos a la nostra manada.

    Si en pots fer arriba mes nformació.

    Gracies per la feina que feu

  24. gemma

    quines son les condicions d’adopció? A partir de quan, preu? lloc, està xipada, esterilitzada…..?
    gràcies

  25. admin

    Hola David!

    Moltes mercès per voler donar una oportunitat a la Cuca. Si et sembla bé, us donem més informarció d’ella per e-mail.

    Salutacions

  26. admin

    Gemma, continuem parlant per e-mail.

    Moltes mercès.

  27. Manoli

    Pero que guapisima es mi Cuca, te deseo que tengas la misma suerte que tu hermanito Cuco (ahora Cash), y que encuentres tambien una familia definitiva que te den todo el amor que te mereces. Nada aún para Cuca?

    Saludos

    Manoli

  28. lidia

    Hola

    No se que dir després de tants missatges, la vertitat es que fan molta pena i son molt macos, encara no te casa la cuca, si es així, agrairia em fessiu arribar informació, nosaltres som 3 a casa i ens agradaria ampliar la familia.

  29. admin

    Hola Lidia!

    Moltes mercès per contactar amb nosaltres per voler donar una vida feliç a un gosset abandonat.
    Comentar-te que la Cuca, podem dir, que ja casi ha trobat la seva familia adoptant. La seva casa d’acollida s’ha enamorat d’ella i durant aquests dies tancarem l’adopció.
    Ens agradaria que fessis un cop d’ull a alguns dels altres gossets que necessiten una llar i poguessim parlar d’adopció.
    Si vols, escriu-nos a la nostra compte elsnostrespetits@gmail.com i ens dius quin t’agrada o si vols info d’algun gosset en concret.
    Estem en contacte!

  30. Meritxell

    Estic buscant un gos raça tipo pastor alemany d’uns 4 mesos. Sóc de Lliçà d’Amunt

  31. Adriana

    Q guapa está cuca!!!!!!!!!!!!! Y q grande?
    Pq no aparece en adoptados aún? 🙁

  32. admin

    Hola Adriana!

    Como va todo? Cuca todavía no está adoptada. La persona que la iba a adoptar se echó para atrás. Pero como todo tiene su sentido en esta vida y como lo bueno se hace esperar… Cuca está preadoptada y se llama Yada. Está guapísima! ahora subiremos unas foticos a la web con el reecuentro de los dos hermanos! están los dos preciosos.

    Un beso y muchas gracias por todo.

  33. Estefania

    Hola!!!!!
    He visto esta perrina, y me enamorado!!!!
    Me podriais mandar informacion?¿?¿?O ya esta adoptada?¿?
    Espero vuestra respuesta!
    Saludos!!!

  34. admin

    Hola Estefania!

    Te hemos contestado vía e-mail.

    Muchas gracias por preguntar por esta peque-grande.

    Un abrazo

  35. Montse

    Hola soy Montse la mama de acogida de CUCA y solo queria decir que esta grandullona es todo dulzura buena y tranquila la tipica perra que te enamora nada mas conocerla.
    Por favor darle una oportunidad necesita urgentemente una familia que hacer suya y a la que cuidar.
    Saludos a todos.

  36. Anna y Isaac

    Hola a todos,
    Somos los papas adoptivos de Cuca. Queremos agradeceros a todos los que habeis colaborado y habeis echo posible que Cuca este hoy con nosotros. Tanto ella como nosotros y sus dos hermanos perrunos estamos felices. Le encanta correr por todos lados y esconder su pelota debajo la arena para que Luna no se la quite. Pero eso si cuando se cansa y se echa a dormir no la levanta ni una mosca. Joaquin, Montse y Silvia. Gracias por cuidar de ella tan bien y cuando querais podeis venir a verla.

  37. admin

    Muchas gracias familia! sabeis que estamos super agradecidos de que Cuca esté con vosotros! Les he pasado el comentario a Joaquin y Montse, que seguro que les encanta verlo.
    Y aceptamos la invitación (que ya la teníamos jejeje) e iremos más de una vez a ver a la grandullona!

    Un besazo.

  38. Montse

    Hola a todos.
    En especial a Anna e Isaac gracias por cuidar tan bien de la grandullona CUCA estabamos seguros de que la familia que se decidiera a adoptarla no se arrepentiria CUCA sabe hacerse querer es una perra maravillosa .
    Silvia gracias por acordarte siempre de nosotros y seguir con la labor tan maravillosa que haceis aunque aveces sea desagradable y estresante no se que seria de estos pequeños sin vosotros .
    Un beso para todos en especial para CUCA y su familia.

  39. admin

    Muchas gracias Montse!!!!

Deixa un comentari